sâmbătă, 11 februarie 2012

Tutorial - Floare Quilling 2

Tutorial floare quilling 2

Asa cum am promis, iata am realizat un tutorial pentru o floare quilling (folosind doua culori distincte)

Pasul 1: Luam doua fasii de hartie de culori diferite, lipim (ca si culori am folosit crem si mov iar fasiile sunt de 3 mm)



Pasul 2: Rulam fasiile cu ajutorul instrumentului quilling



Pasul 3: Lasam sa se deschida, pana la marimea dorita, dupa care lipim capatul sa nu se desfaca



Pasul 4: Formam 2 colturi, dupa cum arata si imaginea de jos (un semicerc) ... putem folosi ca si ajutor capatul instrumentului de quilling



Pasul 5: Alipim cele 2 colturi si fixam totul cu o alta fasie ( crem)



 Pasul 6: Formam 5-6 astfel de petale (dupa plac) - eu am folosit 5



 Pasul 7: Lipim cele 5 petale si deasupra fixam cu o bulinuta facuta din mai multe fasii de hartie. Si gata!!!


Sper sa va fie de folos acest tutorial
 Spor si multa inspiratie!

3 comentarii:

Mihaela spunea...

Multumesc pentru tutorial, il gasesc foarte util!!!Imi place floarea obtinuta prin acesta metoda.Voi incerca si eu.

Carmen Cune spunea...

Lucrezi pe zi ce trece mai frumos.I-am spus si lui Mirela de curand.Ai multa rabdare si rezultatul este pe masura.Sunt atatea persoane care nu au nici cea mai mica idee cum se lucreaza quillingul.(Mihaela nu intra in categoria incepatorilor).Din partea mea felicitari ca imparti si cu ei aceasta arta.

Sweetie spunea...

@Miha sa ai spor si inspiratie! @Carmen, iti multumesc foarte frumos pentru aprecieri. Eu incerc sa-mi definesc stilul, daca la inceput incercam sa copiez lucrari gasite pe net, acum incerc sa fiu eu. Si daca imi iese ceva frumos, incerc sa impart si cu ceilalti. Totodata sa ma perfectionez continuu ... sper sa-mi reuseasca.