sâmbătă, 2 martie 2013

De Martisor...


          Sunt membra a unui forum: Hobby-Handmade unde a fost organizat un schimb de martisoare. Mi-am primit si eu martisorul de la partenera mea si nu pot sa va descriu cat de incantata am fost! Iata ce am primit eu de la Buburuza cu ghetute ... careia ii multumesc din suflet si pe aceasta cale. Va invit sa vizitati blogul ei, deoarece lucrarile ei sunt minunate!!!
          I am a member of a forum: Hobby-Handmade, where he held an exchange of "martisoare" (little amulets). Look what I received from my partner Buburuza cu Ghetute... I can not describe to you how excited I was! I invite you to visit her blog, because she is amazing!

Totodata va prezint ce am creat eu pentru acest schimb de martisoare: Un martisor quilling (purtabil) la care am asortat o felicitare, tot quilling:
I show you what I created for this exchange: One little quilled "martisor" and a matched greeting card also created with quilling.






2 comentarii:

OchiiVerzi spunea...

Este foarte frumos martisorul primit. Ti-am zis, mi se pare greu dar nu contest faptul ca e foarte frumos. Felicitarea ta si martisorul nu mai are rost sa le laud. Imi plac mult. Te-am pupacit! :*:*:*

Sweetie spunea...

Imi pare tare bine ca iti place! Esti o dlaguta dal stii deja :D ! Da tattingul e greu un pic dar abia astept sa invat si eu :D