vineri, 7 februarie 2014

Broderie pe hartie - Valentine's Day card


   Se apropie Ziua indragostitilor, fie ca sarbatoriti Valentine's day, fie sarbatoriti Dragobetele, eu va propun o felicitare lucrata manual prin tehnica broderiei pe hartie. Aceasta felicitare a fost inspirata dintr-un model de stampila digitala (digital stamp) gasita pe net, apartinand  "2CuteInk digital stamps".
Dimensiunile felicitarii sunt cele standard A6 14,8cm / 10,5 cm ... iar modelul cusut are dimensiunea aproximativa de  8,5cm/7cm





2 comentarii:

ManuK spunea...

Vai, Sweetie, cat de dulce e! Nu imi mai aduc aminte cand am tinut ultima oara un ac in mana... Cam cat timp iti ia sa faci o felicitare brodata?

Pupici!

Sweetie spunea...

Multumesc frumos Manu! Pai crearea unei felicitari brodate are mai multe etape .. 3 la numar, si-anume: 1. Crearea modelului si printarea acestuia; 2. Gaurirea prealabila pe carton, urmand modelul ales; 3. Cusutul propriu-zis!
Deci, in functie de model, complexitate ..dureaza cateodata si 3 ore chiar si 4. Am avut de Craciun, un model mai dificil si mi-a luat ceva timp sa-l realizez :D
Dar cum felicitarile brodate sunt prima mea iubire, chiar nu conteaza timpul ... imi place sa fac aceste felicitari!