sâmbătă, 18 aprilie 2015

Set "Blue Sky Wonder"



Va povesteam cu ceva timp in urma, ca am incercat sa creez cateva bijuterii din margele primite cadou. Mi-a placut foarte mult margelitul si ma gandeam serios sa-mi achizitionez mai multe margele, din care sa pot crea mai multe astfel de bijuterii. Din pacate nu am avut posibilitatea de a achizitiona aceste margele astfel incat, de cateva zile, am hotarat sa mi le confectionez singurica. Si uite asa m-am apucat de confectionat margele de hartie, din hartie colorata sau hartie reciclata din reviste...
Am folosit triunghiuri de hartie, mai mari sau mai mici, le-am rulat cu ajutorul unei scobitori, am lipit terminatia hartiei dupa care am aplicat si-un strat de Vernis pentru rezistenta.
Astazi vin sa va prezint primul meu set creat din margele de hartie. 

My very first Paper Beads Jewelry Set
These unique beads are handmade from colored paper. I used triangular shaped pieces of paper, roll them tightly, paint and seal them. Hope you will like it!



Niciun comentariu: