miercuri, 8 aprilie 2020

Tutorial - Paper Embroidery Bookmark

Tutorial
Semn de carte cusut de mână

Vă invit din nou să fim creativi împreună!

     Dacă mă urmăriți știți bine că mie-mi plac mult felicitările/ semnele de carte cusute pe carton. Astăzi vă invit să realizăm împreună un semn de carte cusut. Fiind primăvară m-am gândit că o lalea este modelul potrivit pentru un semn de carte primăvăratic! 
     So, if you know me (if you follow my work)  you know I love paper embroidery.  Today I want to show you how to create your own paper embroidery bookmark. It's spring (thank God) ...and let's do a Tulip Bookmark.

Aveți nevoie de / You need:

  • O bucată de hârtie pentru desen / A piece of paper
  • Creion / Pencil 
  • Ac și ață de cusut / Needle and some thread
  • Carton alb și color / White and color cardboard
  • Scotch simplu și dublu adeziv / Simple and Double sided scotch tape
  • Panglică / Ribbon

     1. Să desenăm lalele / Let's draw some tulips


Câștigătoarea este / The winner is


     2. Dimensiunile pentru semnul meu de carte vor fi 12 cm lungime și 5 cm lațime.  Acum trecem la făcutul găuricilor, transferând imaginea pe o bucată de carton. Eu folosesc vârful unui compas pentru a face găurile (la o distanță de circa 2mm între găuri).  După ce termin, ca să mă asigur că am găurit tot ce era necesar, ridic șablonul către o sursă de lumină și verific.
My bookmark dimensions will be: 12 cm long and 5 cm wide.
Use your pricking tool to prick through the pattern and through the cardboard. When I have completed the pricking I hold my pattern and card up to the light to check that all of the holes have been pricked. If all holes have been pricked remove the pattern.


     3. Cam așa arată sablonul meu / Here is the new pattern


4. Începem cusutul.
Voi folosi cele două culori esențiale verde pentru frunze, respectiv tulpină și roșu pentru floricică.
Voi puteți folosi orice altă culoare doriți, e alegerea voastră.
Important este să nu faceți nod pe spatele șablonului, ci întotdeauna asigurați ața cu scotch.
I will use green and red for my design, you can use any other color you may like.
Leave a short length of thread on the back of the card and fix this in place with a piece of self-adhesive tape.




     5. După ce am terminat de cusut, am lipit modelul pe un carton gros de 300 gr roșu cu scotch dublu adeziv și-am adăugat o panglică roșie.
After I finished sewing, I secured the panel with double-sided adhesive tape onto a 300g thick cardboard and I added a red ribbon.

Et voilà





Niciun comentariu: